ISBN:  9789087598358
Publicatiedatum:   21-10-2020
Formaat:  Hardback
Taal:  Nederlands
Aantal bladzijden:  137

  Beschikbaar

  Retour mogelijk binnen 30 dagen na levering

  Gratis geleverd in Nederland vanaf € 12,50

Het lijkt of iedereen slimmer wil zijn. We sturen onze slimme kinderen naar excellente scholen en hebben het over slimme apparaten, slimme steden en smart industries. Maar hoe slim zijn we nu echt? In de praktijk hebben we vaak met domheid te maken: een verkeerde inschatting van de situatie door onszelf, een onbegrijpelijke beslissing van een collega, een project dat geen kans van slagen had en toch wordt uitgevoerd.
Hoe kan het dat mensen tegelijkertijd zo slim en zo dom kunnen zijn? In dit boek ga je op expeditie langs alle facetten van domheid. Boudewijn Raessens laat zien hoe je zowel door een roze als donkere bril naar domheid kunt kijken. Vaak is domheid onschuldig. Dom gedrag maakt ons menselijk; het verbindt ons en levert bovendien de beste verhalen op. Maar soms is domheid ronduit gevaarlijk en is het van groot belang het op tijd te herkennen.
Door dit boek leer je met andere ogen naar je eigen gedrag en dat van anderen te kijken. Lees dit boek en je weet voortaan de vele valkuilen van domheid te vermijden.
Dr. Boudewijn Raessens is associate lector Smart Marketing & Strategie bij Fontys School of Business and Communication (Fontys Hogeschool Economie en Communicatie). Zijn focusgebied is marketing & strategie in combinatie met nieuwe technologie. Daarnaast is Boudewijn zelfstandig auteur en hiervoor onderzocht hij het fenomeen domheid met als resultaat ‘Een beetje dom’.

    ISBN: 9789087598358
    Auteur: 
    Uitgever: U2PI B.V.
    Publicatiedatum:   21-10-2020
    Formaat: Hardback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 210 mm
    Breedte: 148 mm
    Dikte: 12 mm
    Gewicht: 500 gr
    Voorraad: Beschikbaar
    Aantal bladzijden: 137