Lekker sociaal!

honderd dagen zonder sociale media

ISBN:  9789087592639
Publicatiedatum:   01-03-2012
Formaat:  Paperback / softback
Taal:   Nederlands
Hoogte:  200 mm
Breedte:  130 mm
Dikte:  8 mm
Gewicht:  120 gr
Aantal bladzijden:  89

 Beschikbaar

  Retour mogelijk binnen 30 dagen na levering

  Gratis geleverd in Nederland vanaf € 12,50

Toen social media-expert Erik Slofstra zich voor honderd dagen afsloot van de sociale media, lag een digitaal isolement in het verschiet.
In 'Lekker Sociaal!' lees je zijn ervaringen, afgezet tegen het decor van een land in crisis. Slofstra analyseert de do's en don'ts en de pro's en contra's van de sociale media aan de hand van lichtvoetige observaties. Daarnaast spreekt hij met Toon van Driel (FC Knudde) over diens trending hit #nlmv en Talpa's Manager Digital Media, Sjoerd Demaret over The Voice of Holland. Tot slot, een antwoord op de vraag: 'Wat zou Jezus doen?' met een bijdrage van Andries Knevel.

Over de auteur:
Zelfstandig ondernemer Erik Slofstra geeft organisaties advies over de inzet van online middelen zoals sociale media. Hij studeerde Communicatiekunde aan de Universiteit Utrecht en werkte vanaf 2004 in online teams van verschillende organisaties. Recent vertrok hij voor een sabbatical naar Rhodos waar hij in het oog van de Griekse schuldencrisis schreef aan zijn eerste boek: 'Lekker Sociaal! - honderd dagen zonder sociale media'. Ook gaf hij op het eiland gestalte aan de eerste en enige twitterradiozender: @RadioSlof.

    ISBN: 9789087592639
    Auteur: 
    Uitgever: U2pi B.V.
    Publicatiedatum:   01-03-2012
    Formaat: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 200 mm
    Breedte: 130 mm
    Dikte: 8 mm
    Gewicht: 120 gr
    Voorraad: Beschikbaar
    Aantal bladzijden: 89